Rühmatrenn sotsiaalsetele trennisõpradele

Trenn ei pea kindlasti olema üksiktegevus ning kuna paljud eelistavadki trenni teha eelkõige kellegagi koos või lausa kambakesi, on loodud mitmesuguseid rühmatreeninguid, kus ühendatakse rõõmus tuju ja kambavaim trenniga. Rühmatreeninguid on kümneid erinevaid, alates pilatesest ja erinevatest joogatrennidest kuni tõsiste jõutrennideni. Kõigil neil on aga mõned ühised eelised, mistõttu võiks iga trennisõber mõelda ka rühmatreeningute harrastamisele.

Motivatsioonist ei tule kunagi puudu

Tõeliseid jõupingutusi nõudvast trennidest on raske üksi n-ö läbi suruda ning seetõttu võib tekkida kiirelt frustratsioon või isegi soov alla anda. Grupina koos treenides on aga isegi raske trenn tunduvalt kergem. Treener on pidevalt toeks ja julgustab pingutama ning samas on su kõrval teisedki, kellel on täpselt sama raske nagu sinul. Seetõttu nad jagavad su pingutust ning aitavad rasketest hetkedest üle saada. Ka sõbralik võistlemine trennikaaslastega aitab energiataset tõsta ning lõpetada trenniseansi edukalt.

Ei mingeid vahele jäetud trennipäevi

Üksi treenides on lihtne leida vabandusi trenni vahele jätmiseks, kuid rühmas julgustatakse üksteist tagant utsitama. Kui sa tunned end pisut laisemalt ja sooviksid ehk trenni vahele jätta, saavad su trennikaaslased sind pisut motiveerida ning meelitada, kuni sa järgi annad. Seetõttu ei saa sa enam kunagi trenni vahele jätta ning samas ei pea ka hiljem kahetsema, kuna tegid kenasti siiski trenni ära.

Sotsiaalne ja lõbus

Kui teha iga päev ühte ja sama trenni või näiteks kodus trennimati peal kõhulihaseharjutusi teha, võib see muutuda kiirelt üksluiseks ja üksildaseks. Keha parimaks treenimiseks on vaja teha erinevaid harjutusi, et kogu keha muutuks tugevaks. Just siinkohal aitab taas rühmatrenn. Rühmatrenni seanssides tutvustatakse pidevalt uusi stiile, mis esitavad kehale teistmoodi väljakutseid ning see väldib ka rutiini tekkimist.

Sellele lisaks annab rühmatrenn võimaluse kohtuda teiste trennisõpradega, leida uusi sõpru, jagada trenninippe ja retsepte. Seda juba üksi teleka taga treenides teha ei saa!

Rühmatrenn on hea vaheldus kõigile, kes soovivad muuta trenni pisut lõbusamaks ning ehk ka leida uusi sõpru. Erinevaid treeninguid on igale trennitasemele, seega ära karda katsetada ning leia endale sobiv trenn juba täna!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *