Kasiinode kliendikaardi eelised

Tänapäeval püüab pea iga kauplus oma kliente hoida erinevate lojaalsusprogrammidega, mis peaksid motiveerima teid samasse kohta naasma. Kasiinodki pole käest lasknud võimalust kliente hoida nii, nagu teised kohad seda teevad. Ühelt poolt konkureerivad kasiinod nii omavahel, teisalt aga muudavadki kasiinokülastust oma klientidele meeldivamaks. Seda harrastavad nii netikasiinod kui ka tavakasiinod üle kogu maa.

Väga sageli jagatakse kliendikaarte tasuta. Tänapäeval teevad seda peaaegu kõik, mistõttu ei püütagi kliendikaarte müüa, vaid jagatakse neid tasuta laiali. Mitmetel kliendikaartidel on eri tasemed, mis sõltuvad sellest, kui palju raha olete mängudele panustanud. Tasemed ei sõltu sellest, kui palju olete võitnud või sellest, kas võidusumma on suurem sellest, mille olete panustanud.

 

Iga kasiino pakub võimalust kasutada lojaalsuskaarti iga tehingu eest kasiinos (kasiino internetis). Iga mängulaua juures, enne kui vahetate raha žetoonide vastu, meenutatakse teile, et võiksite kasutada lojaalsuskaarti, et koguda žetoonidesse panustatud raha eest punkte. Sama ka siis, kui istute kasiino leti taha või sööte kasiino restoranis õhtust. Külastajadki on lojaalsuskaardi kasutamisest huvitatud, kuna tänu neile saab hiljem boonuseid, mida käest lasta oleks rumal.

 

Ent huvitav on see, mida teeb kasiino kliendikaardil oleva informatsiooniga. Iga ost, mille lojaalsuskaardiga teete, on ühtlasi taeve teie ning teie tarbimisharjumuste kohta. Oluline on mõista, et kasiino ei kasuta seda informatsiooni pahatahtlikult, pigem vastupidi.

 

Selle asemel, et pakkuda teile üldist allahindlust kasiinoteenuste kasutamise eest, kasutab kasiino teie kohta kogutud informatsiooni, et koostada just teile mõeldud pakkumisi. Näiteks – selle asemel, et pakkuda teile kasiino külastamise eest tasuta jooki, kasutab kasiino teie kohta kogutud informatsiooni, et pakkuda teile teie lemmikjooki, et te tarbijana võimalikult rahulolev oleksite.